Subvencions de la Diputació de Tarragona

15/11/2019 Subvencions

Subvencions de la Diputació de Tarragona

L'Ajuntament de Rocafort de Queralt ha rebut de la Diputació de Tarragona, de la Unitat de Medi Ambient, Salut Públic, Enginyeria Municipal i Territori, convocatòria 2019, les següents concessions de subvencions:

• Per a la millora de les instal·lacions i equipaments dels consultoris mèdics locals: 2.458,93 €.
  • Per al finançament d'actuacions de vigilància dels usuaris de les platges i piscines: 6.027,71 €.
  • Per actuacions de protecció de la salut pública, destinades al control i millora de la qualitat de l'aigua de consum humà: 5.146,20 €.
  • Per actuacions de protecció de la salut pública, per a la gestió dels riscos per a la salut derivats de les plagues urbanes (artròpodes i rosegadors), gestió dels gossos i gats abandonats, control de la mosca negra, el mosquit tigre, els mosquits de les zones d'arrossars i zones humides al voltant dels nuclis urbans i urbanitzats del delta de l'Ebre i la vespa asiàtica. Per a plagues: 3.469,04 € i per a peridomèstics: 3.707,51 €