Subvenció de la Diputació de Tarragona

15/12/2020 Subvencions

Subvenció de la Diputació de Tarragona

L’Ajuntament de Rocafort de Queralt ha rebut concessió de la Unitat de Medi Ambient, Salut Pública, Enginyeria Municipal i Territori de la Diputació de Tarragona, les següents subvencions:

- Per Covid Salut Pública, per import de 7.159,79 € de la unitat de Medi Ambient, Salut Pública, Enginyeria Municipal i Territori, convocatòria de subvencions destinades als municipis, amb matèria de Protecció de la Salut Pública amb motiu de la COVID 2019, per a l’any 2020.

- Per a la reducció d’espècies plaga, per import de 3.257,63 €, de la unitat de Medi Ambient, Salut Pública, Enginyeria Municipal i Territori, convocatòria de subvencions destinades als municipis, convocatòria de subvencions destinades a la realització d’actuacions per a la gestió d’espècies plaga i espècies invasores en espais urbans, per a l’any 2020.

- Per la reducció de mosquits, mosca i vespa asiàtica, per import de 1.783,47 €, de la unitat de Medi Ambient, Salut Pública, Enginyeria Municipal i Territori, convocatòria de subvencions destinades als municipis, convocatòria de subvencions destinades a la realització d’actuacions per a la gestió d’espècies plaga i espècies invasores en espais urbans, per a l’any 2020.

- Per despeses de realització d’analítiques d’aigua, d’adquisició de consumibles per garantir la qualitat de l’aigua i per actuacions de manteniment del dipòsit de l’aigua, per un import de 4.079,70 € de la unitat de Medi Ambient, Salut Pública, Enginyeria Municipal i Territori, convocatòria de subvencions destinades a garantir el control de la qualitat de l’aigua de consum humà, en règim de concurrència competitiva, per l’exercici 2020.

- Per al desenvolupament del Pla d’Acció per l’energia sostenible i el clima (PAESC), en concret per a l’adquisició d’un vehicle elèctric, per import de 14.485,50 €, de la convocatòria de subvencions per impulsar l’economia baixa en carboni: desenvolupament del Plans d’acció per l’energia sostenible i el clima (PAESC) i foment de l’ús de la biomassa en equipaments públics amb finalitats energètiques, exercici 2020.